Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

Hvad kan jeg se på Mit landbrug?
  • Se erhvervsforsikringer som er tilknyttet cvr-nr.
  • Downloade policer og betingelser
  • Få information om eventuelle skader
  • Se betalingsoplysninger
  • Udstede transportcertifikater på visse typer transportforsikringer
  • Til- og afmelde dine medarbejdere, hvis du har en kollektiv sundhedsforsikring
Hvornår kan jeg logge mig på?

Du kan logge dig på Mit landbrug døgnet rundt. Der er dog lukket hver dag i ca. 5 minutter fra kl. 20.15 pga. vedligeholdelse.

Der kan være perioder, hvor vores systemer bliver vedligeholdt og vi derfor er nødt til at lukke for online adgangen.

Kan jeg bruge Mit landbrug, når jeg ikke har et cvr-nr?

Du kan ikke bestille adgang med NemID Medarbejdersignatur, hvis dit landbrug ikke har et cvr-nr. For at få adgang, skal du i stedet bestille brugernavn og adgangskode.

Privatforsikringer kan du se ved at logge dig på Min side.

Skal jeg acceptere cookies i min browser?

Ja, når du logger dig på tryg.dk, er det vigtigt, at du har indstillet din browser til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på.
Læs mere om cookies

Spørgsmål om NemID Medarbejdersignatur

Hvordan bestiller jeg NemID Medarbejdersignatur?

Du bestiller NemID Medarbejdersignatur på www.nets-danid.dk, hvor du også kan læse mere om, hvad det giver adgang til og benyttes, samt hvordan disse administreres.

Bestil Medarbejdersignatur

 Se guide på www.virk.dk om NemID Medarbejdersignatur.

NemID har Ugyldig autorisation/rettighed

En forudsætning for at benytte din NemID medarbejdersignatur til Min virksomhed er at din NemID profil hos Nets-Danid er tildelt den nødvendige autorisation/rettighed.

Det er NemID administratoren i din virksomhed, der skal foretage denne tildeling som udføres på: www.nets-danid.dk selvbetjening.

Se vejledning her

Hvad sker der, hvis jeg glemmer bruger-id og/eller adgangskode?

Henvend dig til virksomhedens NemID administrator, der kan genudstede din NemID Medarbejdersignatur.

Hvem kan få NemID medarbejdersignatur?

Alle virksomheder med et CVR-nummer kan indgå en aftale med Nets DanID A/S om oprettelse af NemID Medarbejdersignaturer. Virksomheden udpeger en administrator, som på vegne af virksomheden udsteder medarbejdersignaturer til de relevante personer i virksomheden.

Bestil NemID Medarbejdersignatur

NemID Medarbejdersignatur eller Digital Signatur

NemID Medarbejdersignatur er afløseren for den Digital Signatur til medarbejdere (Medarbejdersignatur), der har eksisteret i flere år. Nets DanID A/S står bag både NemID medarbejdersignatur og Digital Signatur.

Har du den oprindelige Medarbejdersignatur kan du fortsat benytte den indtil certifikatet udløber (udstedt med 2 års levetid). Når du vil logge på skal du skal vælge linket "Log ind med digital signatur".

Log ind

Log-in med eller uden nøglekort?

Du kan få NemID Medarbejdersignatur med eller uden nøglekort.

Har du et nøglekort til din medarbejdersignatur, så skal du vælge knappen ”NemID med nøglekort”. 

Hvis din NemID Medarbejdersignatur er uden nøglekort, så har du i stedet en nøglefil installeret på din computer. Du skal derfor vælge linket ”Log på med NemID nøglefil”.

Log ind

Log ind med Digital Signatur?

Er din Medarbejdersignatur endnu ikke blevet udskiftet til en NemID Medarbejdersignatur skal du vælge linket ”Log ind med digital signatur”.

Du kan kende den oprindelige Medarbejdersignatur ved, at der i certifikatets udstederfelt står ”TDC OCES CA”.

Ofte stillede spørgsmål om Digital Signatur

Hvad er et nøglekort, og hvordan får jeg det?

Når virksomhedens administrator bestiller NemID Medarbejdersignatur med nøglekort til dig, vil du automatisk modtage et nøglekort, som bliver sendt til dig af Nets DanID til din virksomhedsadresse.

Hvis du har brug for flere kort (fx før et længere udlandsophold), kan din administrator bestille op til 3 ekstra nøglekort til dig ad gangen.

Få hjælp til NemID Medarbejdersignatur

Spørgsmål om Trygs Brugernavn og adgangskode

Glemt min adgangskode eller brugernavn

Brugernavnet står på dit aftaledokument. Hvis du på et tidspunkt har ændret brugernavnet, gælder det nye.

Hvis du har glemt brugernavnet, kan du få det oplyst med det samme ved at ringe til Hotline på telefon 70 21 02 91.

Glemt adgangskode

Hvis du har dit brugernavn, men har glemt adgangskoden, kan du bestille en ny her:

Bestil ny (glemt) adgangskode

Min adgang er spærret, hvad gør jeg?

Af sikkerhedsmæssige grunde bliver din adgang bliver spærret ved 3 indtastninger af forkert kombination af brugernavn og adgangskode.

For at åbne adgangen igen skal du bestille en ny adgangskode.

Bestil ny (glemt) adgangskode

Log på muligheder

  • NemID Medarbejdersignatur
  • Trygs brugernavn og adgangskode

Log på