Mæglerportal | Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

Hvad kan jeg se på Mæglerportalen?

På Mæglerportalen kan du få oversigt over dine kunder og få:
- detaljerede policeoplysninger (dækninger og summer, selvrisici, præmie etc.)
- skadeoplysninger
- betalingsoplysninger
- forsikringsbetingelser
- bestille røde/grønnekort, årsrejsekort, skadestatistikker, girokort m.v.

Hvornår kan jeg logge mig på?

Du kan logge dig på Mæglerportalen døgnet rundt. Der er dog lukket hver dag i ca. 5 minutter fra kl. 20.15 pga. vedligeholdelse.

Driftsforstyrelser

Når du kalder op via hjemmesiden, får du, så vidt det er muligt, meddelelser om fejl og driftsforstyrrelser.

Hvordan bestiller jeg adgang?

Adgang til Mæglerportalen bestilles via Mæglerafdelingen på telefon 7217 0522 eller via mail-adressen  maeglersupport@tryg.dk

Jeg har glemt mit brugernavn

Kontakt din superbruger.

Din superbruger kan kontakte Tryg på telefon 7217 0522 eller på maeglersupport@tryg.dk hvis der er brug for nyt brugernavn.

Jeg har glemt min adgangskode

Kontakt din superbruger.

Din superbruger kan kontakte Tryg på telefon 7217 0522 eller på maeglersupport@tryg.dk hvis der er brug for ny adgangskode.

Skal jeg acceptere cookies?

Ja, når du logger dig på tryg.dk, er det vigtigt, at du har indstillet din browser til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på.

Læs mere om cookies