Hjælp til at logge ind på Min virksomhed

Her finder du hjælp og vejledning til at logge på Min virksomhed. Finder du ikke det svar, du leder efter, kan du altid kontakte vores kundeservice.

NemID med nøglekort (Digital signatur)

Hjælp til NemID Medarbejdersignatur

Har du cvr-nr, logger du på Min virksomhed med NemID Medarbejdersignatur. Har du ikke cvr, finder du vejledning nederst på denne side.

Bestil NemID Medarbejdersignatur

Det er Nets, der udsteder din NemID medarbejdersignatur - det er også hos dem du bestiller.

Glemt bruger-id eller adgangskode til NemID

Har du glemt bruger-id eller adgangskode til dit NemID Medarbejdersignatur, skal du henvende dig til virksomhedens NemID administrator, der kan genudstede det.

Administrator for NemID

Den første person, der bestiller NemID Medarbejdersignatur i din virksomhed, bliver automatisk gjort til administrator i systemet.

Ugyldig autorisation/rettighed

Din NemID profil hos Nets skal være tildelt den nødvendige autorisation/rettighed, for at du kan bruge den til at logge på Min virksomhed.
Det er NemID administratoren i din virksomhed, der skal foretage denne tildeling. Det gøres via selvbetjeningen på Nets hjemmeside.

Log ind

Du kan få NemID Medarbejdersignatur med eller uden nøglekort.

  • Med nøglekort. Har du et nøglekort til din medarbejdersignatur, så skal du vælge knappen ”NemID med nøglekort” for at logge på Min virksomhed.
  • Med nøglefil. Hvis din NemID Medarbejdersignatur er uden nøglekort, har du i stedet en nøglefil installeret på din computer. Du skal derfor vælge linket ”Log på med NemID nøglefil”. Nøglefilen vælges normalt til medarbejdere, der anvender deres medarbejdersignatur ofte og fra samme computer.

Mistet nøglekort

Har du mistet dit nøglekort, kan du bestille et nyt her.
Dit mistede nøglekort spærres automatisk ved bestillingen.

Kunde uden cvr?

Log på med brugernavn og adgangskode

Driver du virksomhed uden cvr, skal du i stedet bruge et brugernavn og en adgangskode, for at logge på Min virksomhed.

Brugernavnet står på dit aftaledokument

Hvis du på et tidspunkt har ændret brugernavnet, gælder det nye.

Glemt brugernavn

Hvis du har glemt dit brugernavn, kan du få det oplyst med det samme, ved at ringe til Hotline på 70 21 02 91.

Spærret adgang

Af sikkerhedsmæssige grunde bliver din adgang spærret, hvis du taster dit brugernavn eller adgangskode forkert tre gange i træk.